Förlossningsberättelse

Kommentarer
Terese

Roligt att läsa :)

Önskar nästan att min förlossning varit längre hade också velat sitta på bollen och hade planerat att bada men icke.. Var uppen 8 cm när vi kom in och 5 timmar efter inskrivningen var han ute :P

Nu har snart 6 månader gått och helt otroligt vad tiden springer. Lycka till med allt!/Terese Ek

2009-08-15 » 22:17:34
Emelie

Fina bilder, jag fick också en super bra barnmorska..

Tråkigt att den som ni ville ha slutade sitt pass.

Hoppas att allt går bra hemma med lilla Arvid, han är ju så söt.. :)

2009-08-16 » 03:07:57 BLOGG: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
:)

ååh, grattis till det fina,lilla miraklet! känner er inte, men har små-följt bloggen lite.. :)

önskar er all lycka med den lilla! hihi!

2009-08-16 » 10:33:28
Linda

Skönt att allt gick bra och vilket fint resultat det blev :) Jag kan knappt vänta tills det är dax för oss...



Lycka till med allt!

2009-08-16 » 13:46:56 BLOGG: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Pinglan

Allas förlossningar är olika och lilla Arvid är så fin och underbar :)

2009-08-16 » 14:22:01
Sandra & Ronya

Gud va duktig du var Emma :)... det låter som en ganska tuff förlossning. Men som du säger, - det är verkligen värt all slit och smärta ;). Ut kom ju det perfektaste i hela världen, ett litet skrikande knyte...

2009-08-16 » 21:57:34
Emma junttila

hello igen! =)

va roligt att läsa din berättelse=)

lät som att det var rägg drygt det där..min tog 12 timmar och jag tyckte att det var mycket! nu har du gjort det största i ditt liv!! ha de så gott nu bara och hälsa johan allt gott!! vi kanske skulle kunna träffas alla sex nån dag!?



ps...om det är johans mormor så är det gammelmormor..och farmor blir gammelfarmor! jag hade också svårt med det där...men som sagt johans egen mormor blir gammelmormor...även fasst att hans mamma blir farmor

2009-08-18 » 19:33:54
Zofie

Margareta hade vi oxå, vi födde i Mora, hon var helt underbar :-)

Vilken söt liten kille ni har.

2009-08-26 » 08:23:35
Cissi

Åååh! Får gåshud när jag läer förlossningsberättelsen :) Saknar verkligen den upplevelsen...

Hoppas allt är bra med er lilla familj!

2009-11-10 » 22:02:48 BLOGG: http://ceciliafrejd.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0