Lingon & Blåbär...

Kommentarer
pinglan

Om du är en blekfis så får de nog skaffa solbrillor att ha på badet :) men skoj att bada med skrutten. jag började ge Leon Katrinplommonpuré men har även fått lactulos eftersom han har jätteproblem med magen ibland går det 9-10 dagar innan bajset kommer men nu pepparpeppar så bajsar han ca var 3:e - 4:e dag. hoppas det löser sig kramis

2009-12-02 » 13:47:06
Anonym

Hej gumman..



Bajsproblemet med ersättningen löser du enkelt med en liten klick messmör i ersättningen. Ta typ en halv tesked och lös upp i vattnet innan du blandar i pulvret..:)

Hjälper inte de, så ta bara liiite till..

Det hjälpte Tim och han är ju flaskbarn på heltid..



Sen så vill jag gärna komma till dig..:)

Lite beroende på datum förståss där i jan/feb..:)

Kram //Sandra & Tim från BB.. :)

2009-12-02 » 16:07:00
Sandra

Glömde fylla i min blogg så du kan kontakta mig.. ^^

Kram på dig igen //Sandra & Tim från BB.. :)

2009-12-02 » 16:08:07 BLOGG: http://mcbaby.blogg.se/
Sandra

Jag kommer på party :) Jag vill handla kläder =)

så mysigt att bada, ni får väl håller er till de varmare poolerna :P

2009-12-02 » 22:01:28 BLOGG: http://viiii.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0