Nattsnack?

Kommentarer
Lina

Jag har en. Kan vara ett par år sedan och precis när jag somnat. Glenn tittar på tv och vänder sig mot mig och lägger handen på min rumpa. Jag säger åt honom att sluta och han undrar varför. Jag säger åt honom att sluta skriva på min rumpa och han börjar skratta. Jag blir då arg och säger åt honom att sluta nu! Han fortsätter att skratta och frågar men vad är det jag skriver. Och då säger jag, om du inte hade väckt mig så hade jag kunnat berätta =) Haha jag kommer verkligen ihåg detta och att jag ser texten han skriver men ser inte vad det står. Men jag hade gärna velat se den =)

2010-11-07 » 23:23:12 BLOGG: http://nilssoncarolina.blogg.se/
ingrid

Jag säger inte så mkt ord men jag mumlar väldigt mkt i perioder men jag har märkt att Leon mumlar lite då och då men inte alls lika mkt som jag :)

2010-11-08 » 08:34:55
Sandra och Lovis

Oj vad svårt. Kommer inr ihåg nåt speciellt. Men så fort Ted har somnat och jag pratar med honom så pratar han precis som vanligt fast han sover. Som alla gånger jag säger: Nu får du gå upp och ge Lovis mat. Ja, säger han. Det slutar med att jag får gå upp för jag är redan klarvaken. Förra veckan så sa Ted: Men om du går upp nu så LOVAR jag att jag går resten av veckan. Jo, tjena, det kom han ju inte ihåg sen. Och så sa han: Jag ska komma ihåg det, vi ska väl äta fil 5 dagar i veckan också och muttrade :P Så här blir det mycket nattsnack :D

2010-11-08 » 11:34:33 BLOGG: http://viiii.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0