Babysim anyone?

Kommentarer
Sofia

Hej!

Min kompis går på babysim, hon säger att "instruktören" dom har är heelt värdelös. Jättetråkig när hon pratar med barnen osv.

Men ni kanske får någon annan, hoppas det ;)



Bor ni så långt ut i skogen att ni har älgar på gården??? =)

2009-11-13 » 12:40:19 BLOGG: http://familjenjosza.blogg.se/
Anonym

Kan säga samma sak, finns en instruktör som är helt värdelös.

2009-11-13 » 14:56:01
Anonym

helt klart INTE värt 500 spänn!! då kan man lika gärna gå själv med sina vänner!

2009-11-13 » 21:43:47
pinglan

Heej! Jag går ju på babysim i Köping och det är helt underbart! Instruktören kanon och bra ordning. Jag har även anmält oss till grupp 2 som startar i februari :) du har säkert sett lite bilder från vårt sim och jag har fler om du vill kika :) Vi betalar 650 kr för 10 gånger och barnen är ju bara små en gång och det är lätt värt pengarna för att de ska vänja sig med vatten och då blir det AV att man går till badet. Annars kan det lätt bli så att man stannar hemma. Som du även säger, kul att träffa lite nya ansikten! Hoppas nu ni får det riktigt härligt i plurret! Massa kramar och lite blubb blubb från oss i Köping

2009-11-13 » 22:40:11
elin

Jag skickade in anmälan idag till babysim! gick inte med Thea så de ska bli spännande:)Vi får väl testa och se?!:)

2009-11-14 » 19:41:25 BLOGG: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0