Åter till jobbet...

Kommentarer
Arvids mormor

Det heter ju muns :)

2010-01-27 » 22:05:08
pinglan

Vad kul att ni gillade simmet! :) Snart börjar vi kurs två och får se vad det innebär. hoppas allt är väl kram på er!

2010-01-27 » 22:21:29
Sandra & Tim

Gud va mysigt med babysim!



Jag ska kolla hur kurserna ser ut här i Borlänge.. Kram :)

2010-01-27 » 23:27:22 BLOGG: http://mcbaby.blogg.se/
emma

Okey ja man hade verkligen separationsångest, det va mycket svårare o "skiljas" än va jag trodde att de skulle vara.. kunde bara tänka på henne och hur hon hade det.. :P ja de är mkt bättre än vad jag trodde de skulle vara :) kram

2010-01-30 » 21:49:23 BLOGG: http://mammatillcornelia.blogg.se/
Cissi

Engla tack så mycket!

Åh vilken snäll kille ni har! Så skönt :)

Kul med övernattningsgäster. Guldvärt!

Fortsatt trevlig vecka på er...

Kram

2010-02-03 » 07:47:12 BLOGG: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Anonym

Hej igen! jaha så det finns sånna även här ? då e det nog bäst att jag inte kommer,haha .. blir så förbannad på sånna människor.. Men dom kanske inte vet att dom är så men iaf.. Ja precis, om det inte är ngt som kan skada barnet så är de ju skillnad, annars tycker jag att man ska få ta hand om sitt barn på sitt egna vis.. jag får tex höra att jag typ bara ska säga "cornelia`" till min dotter.. För jag brukar säga "hej bebis!" och då får man höra :"hon tror väl snart att hon heter bebis!!"... jag kallar väl henne bebis eller älskling hur mkt jag vill lixom, jag säger ju hennes namn mer på ett annat sätt så hon kommer nog fatta att det är cornelia hon heter.. :P

Det är jättebra med oss, med er då? är det kul med babysim? =) kramar emma och cornelia

2010-02-03 » 12:01:49
karro

hej.. allt är bra med mig.. med er också hoppas jag. Jag laddade ner Astrids kortfilmer från en torrent fil.. skickar länken här..

Lindgrens_Filmatiserade_Noveller%25281988%2529" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/3372889/AstridLindgrens_Filmatiserade_Noveller%281988%29



det var jättebra kvallitet och mycket nostalgi :)

2010-02-03 » 19:15:11

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0