VAGNEN!! :-D

Kommentarer
Emelie

NI kommer inte ångra er angående vagnen!

dom är helt underbara..

Jag har älskat min från första stund..

Håller tummarna att bebis vill kika ut lite tidigare.. ;)



KRAM

2009-07-04 » 21:00:48 BLOGG: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
ingrid

jag älskar vår vagn! så fin mage du

=)

2009-07-05 » 16:14:17
Sandra Hurnasti å Ronya

Gud va stor å fin du ær! :D

Så spænnande att vænta på bæbis!

Finns tyværr ingenting du kan gøra før att få igång dig. Alla knep det snackas om ær bara myter. Barnet kommer nær det ær moget :). Jag gick 1 1/2 vecka øver tiden, och det ær jag glad før. Ronya blev så stark å stabil av det. Hon har væxt så fort! Vænde sig från mage till rygg før 5 minuter sedan, før førsta gången! :D

Jag trodde att jag skulle sakna min mage, men det har jag inte hunnit gjort æn. Det blir så fullt upp så man hinner inte kænna efter... kommer kanske senare, å då ær det kanske dags før næsta barn ;).



Lycka till nu Emma! Væntar nyfiket på bilder av er lilla goding... :):):)

2009-07-17 » 19:42:25

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0